wtorek, 16 października 2012

Prywatnie...

Witam serdecznie! 

   Jak w poprzednim poście obiecałam, dzisiaj będzie trochę o tym, dlaczego dawno mnie tutaj nie było. Muszę przyznać, że ostatnio trochę się rozleniwiłam, ale nie tylko to było powodem mojej nieobecności na blogu. Czasami ciężko jest mi pogodzić życie codzienne z blogowaniem, jednak z drugiej strony jest mi żal zrezygnować z tego mojego "kawałka podłogi" w wirtualnym świecie. Mniejsze lub większe problemy dnia codziennego czasami przytłaczają i wtedy musimy na chwilę się zatrzymać, przewartościować wszystko i od nowa sobie poukładać...

   Od jakiegoś czasu wiele problemów przysparzają mi moje oczy. Wirusowe zapalenie spojówek i rogówki, jęczmień, gradówka i przekrwione oczy, to ostatnio u mnie codzienność-jedno się kończy, a drugie zaczyna. Zero makijażu... ciągle tylko maści i krople. Jeśli nic się nie zmieni do grudnia, to czeka mnie wycinanie gradówki. Musiałam odstawić moje ukochane soczewki i przerzucić się na okulary. 



   Czasami brakuje mi soczewek, ale polubiłam swoje nowe okulary. Podobno mają być lekiem na całe zło, bo okazało się, że mam astygmatyzm i bez odpowiednich szkieł korekcyjnych moje problemy z oczami nie znikną.Obecnie nie widzę żadnej różnicy, problemy jak były tak są nadal, ale może potrzebuję więcej czasu... Walka trwa, a ja tak łatwo się nie poddam. Tylko tęsknię za makijażem...

   Podczas nieobecności na blogu, miałam okazję spotkać się w realnym świecie z moją przyjaciółką, którą pewnie dobrze znacie z bloga Kosmetologia i wizaż-moje życiowe pasje. Basia stała się ważną osobą w moim życiu, a niepozorna znajomość przerodziła się w cudowną przyjaźń, o której możecie poczytać na jej blogu > klik <.

   Spotkanie przebiegło we wspaniałej atmosferze... był czas na babskie pogaduchy, przepyszne jedzonko, dobre winko, a historia o odgryzanych pomadkach rozbawiła do łez nawet mojego narzeczonego :D Miałam okazję poznać cudowną rodzinę Basi, którą z tego miejsca cieplutko pozdrawiam :) A Tobie Basiu, jeszcze raz chciałabym podziękować za gościnę, to był wyjątkowy dzień, który bardzo miło z Przemkiem wspominamy :*  Zdradzę Wam, że Basia jest czarodziejką... wyczarowała cudowny klimat, jej dom przepełniony jest ciepłem i życzliwością, żal było się rozstać...


 ... a na koniec piosenka.


I życzę Wam pogody ducha w ten pochmurny dzień.
Wypatrujcie kolejnych recenzji.

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia ;)

      Usuń
  2. oj współczuję taki problemów z oczami
    a okularki bardzo ładne i z pewnością te będą wytrzymałe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba oberwało mi się za te wszystkie lata spokoju z oczami ;) Z racji tego, że obecnie muszę chodzić w okularach, to postanowiłam wybrać coś porządnego, choć nie ukrywam, że Ray Ban już dawno skradł moje serce ;)

      Usuń
  3. ojej, współczuję problemów z oczami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że już nie pamiętam kiedy ostatnio oczy malowałam ;)

      Usuń
  4. Tylko pozazdrościć takiej znajomości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ,że masz takie problemy z oczami :( Mam nadzieję ,że szybko wszystko powróci do normy i w końcu będziesz mogła wykonać makijaż :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już nie mogę się doczekać momentu, kiedy moje oczy odzyskają dawną formę-pewnie wtedy jakiś makijaż pojawi się na blogu :)

      Usuń
  6. ładne oprawki. niech Twoje oczka zdrowieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz te swoje patrzałki,świetny wzór:-)Nawet nie wiesz jak miło mi się czytało notkę,ja dziękuję Bogu,że mam to szczęście,że poznałyśmy się,strasznie tęsknię:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :* Ja też tęsknię i już nie mogę się doczekać, kiedy znów będziemy mogły się spotkać :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
SheWoman Blog - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore