środa, 11 kwietnia 2012

TAG: 50 pytań do ... SheWoman

Za sprawą PureMorning dotarł do mnie TAG: 50 pytań do ... 
Dziękuję :*


Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Nominuję wszystkie osoby, które chciałyby uchylić rąbka tajemnicy o sobie :)

Zapraszam do zadawania pytań :)

Pozdrawiam 

10 komentarzy:

  1. Jaka jest Twoja urodowa zmora i jak sobie z nią radzisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką moją urodową zmorą jest chyba moja cera, bo to ona przysparza mi najwięcej problemów-tłusta oraz skłonna do zapychania i nic innego w mojej urodzie tak mnie nie irytuje ;) Raz na jakiś czas jej kondycja się polepsza, ale tylko po to, żeby z podwójną siłą wylazły zaskórniki i bolące gule ;) Co najlepsze, to jako nastolatka nie miałam takich problemów, a z wiekiem jest coraz gorzej... Jak sobie radzę z moją zmorą? Otóż kiepsko sobie radzę-cały czas szukam złotego środka, który pomógłby mi w walce z tym paskudztwem ;) Obecnie ratunkiem są podkłady, korektory i pudry, które pozwalają mi wyjść z domu jak człowiek ;) ale to oczywiście nie załatwia problemu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. I tu ciekawostka :D Urodziłam się na przełomie znaków zodiaku-21 maja-raz jestem bykiem, a raz bliźniętami :D
      Jak jest naprawdę? Sama nie wiem, nigdy nie sprawdzałam jaki właściwie mam znak zodiaku ;)

      Usuń
    2. :)

      ja jestem bliźniętami :)

      Usuń
    3. Więc w połowie mam taki sam znak zodiaku jak Ty ;)

      Usuń
  4. Hmm to ja zapytam, jaka marke lakierow do paznokci najbardziej polecasz : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem jakoś specjalnie lakieromaniczką i znawczynią w tym temacie, ale za sprawą blogowego świata moja kolekcja się rozrasta-zawsze wypatrzę u kogoś jakieś cudeńko ;) Nie mam ulubionej marki lakierów do paznokci i sama nie wiem, którą mogłabym polecić, ale bardzo polubiłam się z lakierami p2, Pierre Arthes czy Sensique (zwłaszcza kolekcja oriental dream i fantasy glitter) lubię też różne lakiery nawierzchniowe np. z Essence circus confetti czy flejksy z My Secret :) A poza tym uważam, że wiele firm ma jakieś perełki, co nie oznacza, że wszystkie ich lakiery są świetne, dlatego ciężko mi polecić jakąś konkretną markę lakierów ;)

      Usuń
  5. skąd jesteś, ile masz lat, co robisz na codzień??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ze Śląska-z miasta, które podobno nazywane jest "Paryżem Śląska" ;) W maju świętować będę swoje 24 urodziny :) Obecnie oprócz leniuchowania i dbania o Pana Narzeczonego, to bardzo intensywnie szukam pracy ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
SheWoman Blog - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore