poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Zajączek do moich drzwi już zapukał :D

Witam Was cieplutko! Co słychać? Czy u Was też pogoda płata figle? Słońce, deszcz, śnieg, grad... no zwariować można ;) 
I gdzie ta wiosna, której człowiek tak niecierpliwie całą zimę wygląda?! 
Pomimo kiepskiej pogody, dzisiaj COŚ wywołało ogromny uśmiech na mojej twarzy :D 
A co to takiego? Same zobaczcie...


Prezent świąteczny od Basi ...yyy wróć... Zajączka, a raczej Pani Zajączkowej 
hmm... Basiu, jak to właściwie było?! :D

Paczuszka była przepięknie zapakowana, aż mordka sama mi się uśmiechała na widok tych zielonych zawiniątek :D


Cóż wyżej przedstawione zawiniątka skrywały? 

  • Nivea Powerfruit Relax ...Przyjemny zapach acai oraz przeciwutleniacze z czarnych jagód... to mu trzeba przyznać, że pachnie obłędnie
  • Bi-es Spirit Of Nature ...zapach bardzo przyjemny, mogłabym go niuchać i niuchać
  • Perfecta Spa-maska/serum i peeling do rąk ...moje dłonie dziękują, że w końcu ktoś o nich pomyślał :*
  • Gliss Kur Color Protect Instant Hairtherapy ...włosów nie farbuję, ale nie zmarnuje się
  • Cytrynowe mydło marsylskie ...aż chciałoby się wrzucić kawałeczek do herbaty ;)
  • Marilou Bio ...próbka peelingu oczyszczającego do twarzy z ogromną przyjemnością zostanie przetestowana
  • i MIŚ LUBIŚ skrywający w swoim wnętrzu żel do kąpieli o zapachu czekolady ...mniam :D
  • Rimmel Wake Me Up ...byłam ciekawa tego podkładu, więc próbka bardzo mnie ucieszyła
  • Avon Super Shock w kolorze Blackberry ...od dawna chodziła za mną ta kredka :) i naprawdę nie wiem jak Basia to robi, ale zawsze dostanę od niej coś, co wcześniej miałam na oku ;)
  • Golden Rose Pearl Gloss ...Basia dobrze mnie zna i wie, że uwielbiam błyszczyki :)
  • Sugarpil i Elf ...próbeczki oczarowały mnie swoimi kolorami
  • Coastal Scents ...wymianę starych pędzli na nowsze modele uważam za rozpoczętą :D
A w przypadku lakierów, to mowę mi odjęło... Jestem zachwycona :D
 
Basia, to taka cudowna istotka, że nawet o mój nos zadbała :D
I jak tu jej nie kochać... :D

A gdyby tego wszystkiego było mało, to w paczce znalazłam również inne smakołyki...

Basia poprosiła mnie o pomoc w testowaniu kilku kosmetyków, więc jak mogłam jej odmówić ;)
Mogę tylko dodać, że rozpoczynam WIELKIE TESTOWANIE :D 

Basiu, chciałam Ci jeszcze raz z całego serca podziękować za te wszystkie dobroci :* 
Paczka jest wspaniała i sprawiła mi wiele radości :D 
DZIĘKUJĘ KOCHANA :*

I jak Wam się podoba? Wpadło Wam coś w oko?!

Pozdrawiam 

24 komentarze:

  1. Same cudeńka :) będziesz miała co robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Na nudę, to ja teraz narzekać nie będę ;D

      Usuń
  2. O jaaa ale paczucha :D będziesz miała co testować.. tyle dobroci dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie te testy jakoś rozplanować, żeby się nie pogubić w tych wszystkich smakołykach ;)

      Usuń
  3. Same fajne kosmetyki przykicały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż żal mi używać, bo wszystko takie ładniutkie ;D

      Usuń
  4. Ale dobroci :D Nie mogłabym się zdecydować co użyć najpierw :D Chyba każda z nas chciałaby być tak fajnie obdarowana. Musze spróbować tego żeliku z Nivei, bo kompozycja zapachowa brzmi obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwetto, pod względem zapachowym żel gorąco polecam, jeśli lubisz takie klimaty ;) po wstępnych testach dam znać jak zapach sprawuje się podczas kąpieli :)

      Usuń
  5. mmm, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiem czym sobie zasłużyłam na tyle dobroci ;)

      Usuń
  6. woow ! ;) cudowna paczka! ;) tez chce takiego kochanego Zajaczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoneczko moje,Ty wiesz,że jesteś dla mnie jak siostra,ja tylko mogę cieszyć się,że jesteś zadowolona i że wywołałam uśmiech na Twojej buzi:***

    OdpowiedzUsuń
  8. ło bosze! jak widzę takie cuda to zaczynam wierzyć w świętego mikołaja i jego ferajnę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne rzeczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie przyjemnego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym widzieć takiego zajączka u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez chce takiego Zajączka z takimi podarunkami:) gdzie takie można znaleźć.??.;D ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie spodobał mi się niebieski lakier z Colour Alike.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
SheWoman Blog - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore