sobota, 14 kwietnia 2012

P2 Spring please!


Witam serdecznie! Wczoraj pogoda była na tyle wiosenna, że postanowiłam zmyć odżywkę Eveline 8w1 Total Action, która od dłuższego czasu gościła na moich paznokciach. 
Po długiej przerwie w malowaniu paznokci postanowiłam trochę pobawić się  lakierami i tak oto na moich pazurkach pojawiły się kropki...



W ruch poszły dwa lakiery z limitowanej edycji p2 Spring please!, które znalazłam w świątecznej paczce od Basi :*


Lakiery mają piękne kolory,  dobrze się nakładają i schną bardzo przyzwoicie. Aby uzyskać pełne krycie wystarczą dwie warstwy, przy czym pierwsza kryje już całkiem nieźle. Jeśli chodzi o trwałość, to po jednym dniu niewiele mogę napisać, ale w swojej kolekcji posiadam kilka lakierów ze stałego asortymentu p2 i nie mam im nic do zarzucenia-trwałość jest całkiem niezła, a lakiery są jednymi z moich ulubionych.
 Niestety kosmetyki p2 nie są dostępne w Polsce-można je spotkać w niemieckich drogeriach DM i jeśli będziecie miały okazję, to polecam bliżej zapoznać się z tą marką, bo ma w swojej ofercie kilka ciekawych kosmetyków.
W moim mani pierwsze skrzypce zagrał kolor 030 green tulip. Jeśli macie ochotę zobaczyć kolor 040 pink hyacinth w pełnej okazałości, to zajrzyjcie do Basi > klik < a ja mam dla Was jeszcze kilka zdjęć ;)

 Aparat delikatnie zjadł kolory, w rzeczywistości lakiery są odrobinę intensywniejsze.

I jak Wam się podoba mój kropkowy debiut? 
Ja jestem zadowolona, kropki bardzo przypadły mi do gustu i pewnie często będą gościły na moich paznokciach :)
Pozdrawiam 

44 komentarze:

  1. Zakochałam się w tych kropkach. Miętowy lakier wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie ! Kolorystycznie bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuuudowne połaczenie kolorow, a kropeczki cudowne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Blogboxie dostałam kulki z tej kolekcji, bardzo wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze kropeczki :) Mam bardzo podobne kolory lakierów z H&M - może uda mi się nimi zmalować coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam lakierów z H&M, więc chętnie zobaczyłabym jak prezentują się na paznokciach :)

      Usuń
  6. No na prawdę świetne zdobienie! I Piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie :) ja nie mam małego pędzelka do zrobienia kropek, a pędzelkiem od lakieru zawsze wychodzą mi kropy a nie kropki :) Ale chętnie bym sobie zrobiła takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz sondę,sonda wystarczy do robienia kropek:-)

      Usuń
    2. Ja właśnie niedawno kupiłam sondę z Essence, bo kiedyś próbowałam robić kropki wykałaczką, ale efekt był mizerny, a sonda bardzo ułatwia sprawę :)

      Usuń
  8. Przepięknie! Cudowne kolory i śliczne kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest ten miętowy kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. kropeczki są przepiękne :) aż mi się zachciało zaszaleć paznokciowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko ze ścięłam pazurki na zero :(

      Usuń
    2. Znam ból ściętych paznokci... ;) moje powoli sobie odrastają, ale ich kondycja jest jeszcze na tyle słaba, że obecnie mogę tylko pomarzyć o długich i mocnych paznokciach :(

      Usuń
  11. Zwabiły mnie prześliczne i przecudne zdjęcia :D Lakiery p2 są świetne, nawet mam obecnie jeden na sobie- Grecious ;D
    Twój mani cudny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Zgadzam się-lakiery p2 są świetne, dobre jakościowo i fajny wybór kolorów, dlatego żałuję, że nie są dostępne w PL.

      Usuń
  12. Kochana,bardzo mnie cieszy,że lakiery przypadły Ci do gustu,a twój kropeczkowy manicure jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wiesz,ze mam taką samą orchideę,taki sam kolor:-):*Miłej niedzieli Kochana!

      Usuń
  13. O kurcze ;) Jakie śliczne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki, w takim razie bede uwazac aby nie przesadzic z biosilkiem :) piekne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wrażeniem ! świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci tych, lakierków. no i co za precyzja, a foty cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) może kiedyś doczekamy się drogerii DM w Polsce :)

      Usuń
  17. P2 ma świetne lakiery ja zamówiłam swój na Allegro bo nie mam osobiście dostępu do nich,i sa Mega!Twoje mają przepiękny kolor!!I do tego świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za pośrednictwem osoby mieszkającej w Niemczech kupiłam lakiery p2, ale zastanawiam się czy nie dokupić jakiegoś właśnie na Allegro, bo bardzo je lubię ;)

      Usuń
  18. ale super :o świetne połączenie, cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny mani kropki uwielbiam kropki a Tobie wyszły idealnie i tak równo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolor - takie lubię najbardziej. I do tego piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny mani, fajne połączenie kolorów i jakie perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. PAZNOKCIE REWELACJA ,PO PROSTU MISTRZOSTWO,ZAPRASZAM DO SIEBIE NA ROZDANIE http://nikivonmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
SheWoman Blog - Blogger Templates, Wordpress Templates Free - by Templates para novo blogger HD TV Watch Entourage Online. Featured on Local Business Singapore